21:04

nu har jag legat och sovit i flera timmar så jag känner mig helt borta.
Min och rebeckas fredag är halvt klar, vi ska till sundsvall och fira, med cecilia, min älskade vän!
vi ska fira att vi slutat nian, fira att vi har varandra, fira att vi klarar detta tillsammans och fira att vi varit vänner i 16 år nu!
imorgon blir det staden med bara robert, har hittat ett par sandaler från dinsko jag ska försöka få av pappa!
tänk att jag snart slutar 9an, det känns så skönt!
jag tycker jag har börjat överätit som fan nu, så nu stog jag mellan gränsen till att äta en macka eller inte.
men jag lade tillbaka den i påsen! tanken att bli smal måste ju någongång bli en verklighet!

nu ska jag snart sova
hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback