20:49

nu har mamma och jag varit och handlat food åt mig.
naturgodis, vattenmelon och ärtor, haha!
Imorgon blir jag ensam enda tills på lördag i cissy&robbans lägenhet.
nu sitter jag i soffan, har nyss packat litegrann, vetinte om jag glömt något.
Nyss ätit en bit vatten melon. ska ta mig en bit till tror jag! är faktiskt värd det, har man gått ner bra mycket så måste man få njuta nu när det är sommar + att jag ska gå massa långpromenader i bredsand och upptäcka världen, haha!

Åker imorgon 15:15 från ånge
måste åka buss så jag hinner på navet och fylla på mitt busskort.
får hoppas jag hinner med alla bussar och shit.
vilket jag förmodligen inte gör, jag är inte så duktig på sånt

Hörs

Kommentarer
Postat av: Cissy

Åhh, ärtor:O Nu vart ja sugen på de, de ä supergott! :O

2009-06-17 @ 23:50:28
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback