12:00

nu har jag städat ihop på mitt rum.
sedan lagt ner mer saker till lägenheten, bla; ishjärtsak, som man gör is med som ser ut som hjärtan, sockerkaksform, massa ljuslyktor av olika slag, en svartvit stor prydnatskatt, sedan såg jag att mamma hade gett mig en visp och en skål.
Så nu är mina två stora lådor full, måste gå och kika ifall jag hittar en till.


--
uppdatering
nu är jag klar med allt.
alla har lämnat mig, så nu sitter jag ensam hemma.
ska ta in sängkläderna och sätta på överkast och så sedan ska jag krypa ner under täcket i soffan till en film.
en roande måndag i detta skitväder, sedan kommer frugan hem så då ska jag umgås med henne!
inte träffat henne sen i lördags! hemskt men sant!

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback