MÅNDAG

ny vecka igen, och snart är det skola också.
Längtar så fruktansvärt tills jag får flytta in i lägenheten, och nästa vecka ska vi åka och handla möbler,lampor,mattor och allt sånt så det är klart! Har ju i stort sett allting utom det, Har dock inte köpt något till toaletten än förutom en pumptvåls hållare!

Börjar bli less på alla nu, Att det alltid är jag som måste ta kontakten, jag som alltid måste finnas där om det är något men annars behöver jag inte vara där, Alltid jag som måste angagera(stavning?) mig. Börjar folk inte snart inse att det är dålig stil så blir det tack och hej.

Förövrigt så har jag nyss ätit frukost, ska ta och städa på rummet som jag aldrig städar, Det blir skitigt på en gång men det spelar ju inte så stor roll eftersom jag snart flyttar, Men jag kan ju försöka hålla rent tills dess, om det går.

Hörs
(glöm inte att ställa en fråga i min frågestund i ca 2 inlägg neråt.)

Kommentarer
Postat av: Maria :)

jag kan dela med mig av vad jag kan ;) engagera, tror jag :p

2009-07-20 @ 23:44:26
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback