23:15

åh jag älskar livet idag.
emil hörde av sig förut att han visste av en lägenhet i nya nacksta.
så imorgon ska han höra av sig igen, jag bara hoppas!
det skulle bli så underbart!

har förövrigt varit och träffat rebecka idag.
sedan legat och sovit i soffan.

justja jag träffade en kille i fredags påväg till gatufesten, han stod där helt ensam med sin killkompis och spelade musik för folket i hans omgivning, men ni kan inte gissa det bästa, DET VAR HELLSTRÖM, killen hade en hjärna!
vi drog med dom ner till området där de gav sig av åt ett annat håll, jag fick vandra ner på stan till "ramlar", killen var inte bara bra utan han var bäst, han lyssnade även på kent och winnerbäck så ni kan ju förstå vilken prins!
hans utseende minns jag dock inte men det var nog ungefär lika bra som hans musiksmak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback