UPPDATERING

Det är ju förfaan - 24 grader ute, och jag som är så smart går ut och gå då!
Men jag lever iallafall, Men när jag kom in så såg jag ut som ett snö monster, ja ni läste rätt
SNÖMONSTER! Schappo satte sig efter ca 2 meter och ville inte gå längre, men jag förstår han.
Jag klädde på mig som aldrig förr, ROBBANS STORA MÖSSA som rymmer ca 4 huvud, uggs stor halsduk, vantar mjukisar min jacka och ja, jag svettas faktiskt när jag tänker på det! heh.

Jag hälsade på mormor, inte varit där på en evighet (någon vecka)
Hon kan snart lika mycket som mig när det gäller elektoniska grejer!
duktig tant, Hon gjorde mig lite imponerad faktiskt!
hon ska även släktforska, jag hoppas hon kommer fram till att jag är släkt med brad pitt.
isåfall sätter jag mig på det första planet till honom, och shoppar loss!
männen betalar!


hörs
HUGS

Kommentarer
Postat av: Cissy

Ser anna framför sig med alla kläder på :| hihi, sött ^^, haha, BRAD PITT!?!

2009-02-20 @ 12:04:22
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback