SÖNDAG

Jag har legat och kikat på två avsnitt av serien Selma, Den var väldigt invecklad.
Men försökte förstå mig på den, Imorgon är jag iallafall back on track igen!
Spinning 20 över 5, Jag längtar! Såg att mina armar har blivit mindre? Skumt iallafall.
Försöker ta i allt vad jag har på träningen nu, Det är inte så svårt om man blickar frammåt!
Dröm kroppen ska komma den nångång också!

Händer för er idag då?
På återseende.


uppdatering
eftersom jag inte tränat idag så har jag en dålig självkänsla.
så jag slog på hellström och la mig i sängen och cyklade i luften!
det låter hur enkelt som helst, men det är verkligen en träning för magen!
och sjukt jobbigt, blev nästan lite små svettig.

imorgon lär jag ha träningsvärk, haha jag överdriver inte, det var sjukt jobbbigt.
Nu ropar duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback