a girl

Regler:
1.Länka till den som taggat dig - snodde den av robban
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade

7 sanningar om mig

1. jag ska köra gi metoden ända tills sommaren, a blond sexiii niggah on the beach you know!

2. jag älskar killar med glasögon & kostym ! en fejkad nörd alltså!

3. jag hatar ångebor

4. snart flyttar jag

5.  jag är väldigt duktig på att byta hårfärger, men jag är så svag för alla färger så!
 
6. Jag ÄLSKAR att skriva, det är bland det bästa jag vet

7. detta var inga roliga sanningar, men det är ju sant alltihopa så vafa-an

jag utmanar
dom sju första som läser detta och ni måste kommentera här att ni gjort det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback