3

Kom nyss hem från skolan, Är hel.
Första timmen skrev vi nationella prov, tror faktiskt det gick helt okej! Det kändes så iallafall.
Åkte somsagt hem 1, Så jag kom typ nyss hem.
Ska slänga mig i duschen, byta sängkläder och sova! Sedan blir det till att läsa på so uppgifter!

Enjoy






UPPDATERING

nu är det inte
långt kvar tills jag får skrika ut till håkert!
" OM DU VILL HA MIG, NU KAN DU FÅ MIG SÅ LÄTT"
riktigt mumsig mening (hehe)
nytt käkat kyckling och sallad med mamma, ska läsa so uppgiften om hinduismen nu!

HÖRS

Kommentarer
Postat av: Josefin

kan tänka mig dej stå där och vråla: Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt, HÅKERT!! hahahaah håkert, den var kul:D

2009-02-03 @ 19:23:35
URL: http://jwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback