21:36


en sak är säkert, JAG KOMMER ALDRIG KLARA AV ATT BO ENSAM.
jag blev uttråkad redan efter 10 minuter när tjejerna gick på bio, hemskt hemskt!
får hoppas dom kommer hem snart innan jag lider ihjäl!

har suttit och lyssnat på stenmark, det är ju helt fel?
hellström måste jag fixa nu så jag blir lite pepp.
men funderar starkt på att plasera mig i soffan och ta mig en tupplur.

ni får ha en fin fredagkväll.
ska ringa pappa och prata nu!

HUGS


UPPDATERING
flickorna är hemma vid liv och jag är nyduschad, mysigt va?
isabell ringde mig precis efter jag duschat och lät ivrig. dom hade fått ett par söta pojkar efter sig som de dock inte tyckte var så trevligt, så jag var väl ända utvägen! räddaren, hoho.
men jag hann inte ut förän isabell och josefin var hemma.

så nu sitter vi tre och bloggar samt tittar på MTV's livesändning Leon - kings
kommer aldrig ihåg vad dom heter. men men!

imorgon väntas hm för fulla muggar. lösnaglar - smink - lösögonfransar-
och ja ni vet sånnadär tjejiga grejer som vi tjejer andvänder. även killar!


sov gott, och tänk på mig när jag ligger på det hårda golvet på en tunn madrass(OKEJ DEN KANSKE INTE ÄR TUNN)

HUGS



Kommentarer
Postat av: Cissy

Inte kommer du va uttråkad av att flytta du kommer få va me mej JÄMT!

2009-02-14 @ 22:09:10
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback