19:26

Nu är jag äntligen hemma efter en jobbig skoldag.
Gick till farmor när jag hade slutat och käkade lite stekta grönsaker till middag, sedan bar det av till träningshuset,
Började värma upp 30 minuter innan så jag var ready to start när vi skulle börja värma upp,
Dock bara 35 minuter vilket var lite synd,
Hade helt glömt bort det så jag tog i lite hårdare än vanligt!
Nu sitter jag och väntar på bättre tider, Nää men jag ska ta och hoppa in i duschen.
Sedan ska jag kika på sista avsnittet på Made in Sweden och knapra på lite nötter!
Måste ju förbedera mig inför nationella imorgon, 2 timmar! Herrejööössses!

ska även medela att isommar bär det av till PEACE AND LOVE!
Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback