19:15

God eftermiddag kära läsare!
nu har jag nyss kommit hem från träningen och hunnit äta middag.
jag glömde ju såklart mina träningsbyxor så jag fick ha mina kläder, buhu.
strök mig från spinningen. så jag sprang, gjorde situps, rodde och låg i massagestolen i stället.
mycket avkopplande det där med massagestol, undra vilken smart filur som kommit på det.
på fredag måste jag stryka mig från spinningen och träna annat istället för annars kommer jag och julia inte att hinna äta innan bion. det löser sig nog. I morgon har jag bara en lektion, men om hasse är frisk så blir det 2 lektioner!
well. Så ser mina planer ut.

Nu är jag jäkligt trött och vill sova.
ska duscha och kolla på en film robban just kom in med.

HUGS



OCH FÖRRESTEN, ETT STORT GRATTIS TILL GUSTAV SOM BLIR HELA 18 ÅR IDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback