17:09

Hej lovers
nu ska jag berätta lite om min dag innan jag åker igen!
Jag och rebecka drog till ånge, Hon köpte blekning och jag beställde tid hos frissan
så den 5 mars? tror jag det var, så ska jag dit och slinga håret. längtar!
Ja men iallavfall, Jag blekte rebeckas hår och det hände inget förutom att hennes utväxt blev orange!
Så hon såg ut som en tiger, GRRR. Så nu ska jag ner och färga hennes hår strax igen till mörkt!

Har precis ätit världens godaste middag!
så nu ser ni hur min dag har varit och hur det kommer se ut!

Hörs
HUGS


UPPDATERING
nu är jag hemma igen, och rebecka den smartjöken hade köpt för lite hårfärg
så hon fick lite orange igen, MY BAD! men imorgon ska det fixas.
Vi kollade igenom hennes musik och återupptog gamla minnen.
nu har jag gnagit på morötter och läst bloggar.
händer inget speciellt ikväll.....

vad händer för er då?
HUGS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback