15:26

Vi satt 2 timmar och gjorde nationella! Jag julia och rebecka!
Peppade som satan gick vi upp till aulan och gjorde vårat bästa!
 Jag skrev en novell på flera sidor, En sårad flicka och en pojke med rollen i spelet! det var de det handlade om!
Sedan gick samhällsprovet ganska bra det med!
Nu sitter jag på sängen och lyssnar på Hassle, Ska gå och ta mig ett bad nu.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, och imorgon blir det spinning för fulla muggar!
9 dagar kvar tills håkert!
8 dagar kvar tills vi åker!

det kommer bli bäst


Kommentarer
Postat av: Cissy

Kan tänka mej att din novell vart superbra =D Du är så bra på skriva å sånt =)

2009-02-05 @ 16:54:12
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback