SOL

nu har jag nyss varit ute och gått med schappo!
FATTA VILKET FINT VÄDER DET ÄR, SNART SOMMAR!!
jag måste börja skriva om något annat än att jag har varit ute och gått eller att jag ska ut och gå hela tiden.
men det är ju det jag gör?
Snart kommer väl släkten hit så vi ska fira pappa!
Just jag måste ju visa er vad jag gjorde åt han!

Det är såhär att varje år vill pappa ha en teckning av mig, Men han har aldrig fått en!
Men så igår tog jag fram en pensel och lite målarfärg och kluddade ihop en text samt klistrade fast en bild när han står i bara kalsoner! Mohaha, vilken underbar födelsedagspresent, inte sant?;)
bild kommer inom kort!
och så fick han skor och massor av trisslotter!


hörs


hoho nu har jag ätit lunch, hallon&blåbär med mjölk!
ska springa upp nu och lägga in bilderna på pappas födelsedagspresent!
kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback