Lista

HAR DU:
Varit kär i någon utan att säga det till personen?
Haft en onenightstand? mm
Ätit musslor? vet inte
Varit på en festival? jaa!
Stått på scen? ja
Däckat? nej
Haft ett förhållande i under en månad? vet inte hur länge det var, men inget seriöst från min sida
Blivit kallad player? njae
Färgat ditt hår svart? japp
Färgat ditt hår extremeblonde? ja
Photoshop? på pappas dator

VAD:
Gör du just nu? funderar på att sova en timme eller två innan jag ska ut på en promenad igen
Längtar du till mest just nu? tills jag ska till stockholm, sommarlovet, och tills jag ska flytta
Ska du göra i helgen?
inget speciellt
Har du för kläder på dig? träningskläder
Gjorde du igår? var på middag hos mormor
Åt du senast? äggröra
Har du för mobil? sonyeriksson
Köpte du senast? jadu, har ingen aning
Skulle du gjort om ditt ragg skulle börja ragga på din bästavän? blivit förbannad kanske?
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? svimmat

VEM/VILKA:
Kramade du senast? julia tror jag?
Slog du senast? ingen aning
Fick du sms från senast? erik
Pratade du med i telefonen senast? amanda
Saknar du mest just nu? cissy och olsson
Tycker du om? - min familj och mina vänner
Älskar du? min familj och mina vänner
Är din bästavän? rebecka & cissy
Var du med senast av det motsatta könet? pappa
Kan du lita på mest? dom jag håller varmt om hjärtat
Vet mest om dig? rebecka & cissy
Sov du tillsammans med senast? issapissa

ALLMÄNT:
Har du pussat en groda? nää men en fisk =D
Kan du hjula? nej
Biter du på naglarna?
Är du EMO? no
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åkt utomlands,fettsugning,shoppat,blivit lycklig
Vågar du flyga fallskärm?
Har du sjungit inför publik? ja
Spelar du cs/wow eller något liknande spel? nej
Följer du mode? jag följer mitt hjärta;)
Är du hungrig? nej, men trött
är du blyg? ibland så
Din första kärlek? Har inte funnit någon sån
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? ja
Skulle du kunna göra allt för? min familj & mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback