15:22

Nu har jag legat och sovit i flera timmar, Det behövde min kropp verkligen!
har sett att flera har beställt biljetter till peace&love nu så nu måste jag tjata på alla så vi också kan göra det!
Ante och matilda kommer över och äter middag med oss idag, jag har beställt nån grön advokado sås till tacosen, det ser så gott ut så jag måste ta och pröva, Nu när jag sitter och skriver om mat blir jag hungrig men kan bara äta lite idag med tanke på att jag åt lunch. Senare ikväll blir det en promenad, När min kropp vaknat till liv, Eller om den vaknar vill säga. Sen händer det inte så värst mycket, Förutom att jag längtar ihjäl mig till vi får åka och handla, ska bli skönt att handla kläder som passar och tills jag ska beställa nytt löshår som är normalt!

Hörs

Kommentarer
Postat av: amanda

det är jättegott med "guakamole" till tacos :O de bör du testa omd u inte gjort de

2009-04-24 @ 16:35:54
URL: http://amandaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback