09:39

GODMORGON!
jag har sånna sommarfeelings nu, och så vill jag flytta, JAG VILL JAG VILL!
Ska ta och dricka lite shake nu, (min shakeperiod börjar nu efter påskhelgen igen)
Och jag som ville sova ut idag iallafall vaknar tidigt som vanligt!
Funderar på att ligga ute i solen och glassa idag och få lite färg!

Men nu först måste jag vakna till, dricka shake och gå en långpromenad!
sen får vi se vad som händer, måste iallafall på Ica och köpa brunutansol + ny paket shake!
eftersom pappa glömde bort det i torsdags..
och så gjorde jag av med mer än 100 kr igår så nu har jag ångest, man ska inte åka bil med nån annan än sina föräldrar för då är man fattig när man kliver av!;(
Men det löser sig!


Ut i solen nu!
HUGS

mina bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback