Snön har kommit och jag börjar om på nytt.

Nu sitter jag här, och min bästa vän ligger med telefonen mot örat.
Idag har vi druckit kaffe och ätit bullar som två mogna tonåringar, Provat kläder inför halloween och bestämde oss för att inte klä ut oss men vi ska vara spets klädd, Om ni förstår vad jag menar. He-he.
Min outfit inför imorgon är fixat nu, Och så ska jag ha lockigt hår!
Har lyssnat på musik och bara tagit det lugnt, Är så skönt att vi umgåts mycket denna vecka, Eftersom vi inte brukar göra så mycket förutom träffas på skolan och på träningen. Så ja.
Imorgon blir det fest då, Och på söndag ska jag och mina föräldrar åka till Sundsvall och köpa tapeter.
Sedan ska jag fixa och dona så jag äntligen får mitt drömrum..
Nej nu ska jag kika runt på youtube och höra när min vän pratar i telefonen.

Saknar dig Cecilia.


På återseende

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vart är det fest imorgon? <3

2008-10-30 @ 18:31:57
URL: http://jwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback