Rubrik

Vet inte hur jag ska börja med min blogg nu igen. Måste hitta startfältet så den blir bra.
Kan ta lite kortfattat om min vecka. Den har bara gått på som vanligt, Klarade mitt matte prov iallafall.
I fredags åkte jag till Sundsvall till optikern, Gick runt med Cissy & hennes släkting.
Sedan satte jag mig på bussen hem till Ånge med chocktillstånd.
Lördagen behöver jag inte ens prata om..  Vill iallafall tacka mamma & Cissy, För ni stöttar mig.
Ska söka biljetter nu som leder till Motala, Måste dit och träffa Amanda.

Glöm dina bekymmer i morgon kommer det nya.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Gumman då <3 Kommer alltid finnas för dej när du behöver det <3 Älskar dej..

2008-10-05 @ 12:27:13
URL: http://BlackieSixx.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback