När du hittat rätt faller allt på plats.

Känner för ett lite mer seriöst inlägg.
Idag har jag; Varit i ånge med rebecka och hennes småsyskon, fikade och lekte.
Vi åkte hem med 2 bussen som var en höjdpunkt för dom, sötnosarna.
rebecka kom till mig vid halv 4, jag åt, hon såg på.
sedan kom hon på ideen om hur vi ska se ut på halloween, samt lyssnade på musik.
och våran kväll bestod av spinning, jag var så sjukt trött att jag knappt orkade röra på mina ben!
Ligger just nu i sängen med nya sängkläder, kan det bli bättre?
Jo det kan det faktiskt, med någon underbar person brevid. drömma kan man ju alltid göra.
Imorgon kommer rebecka igen, då ska vi fixa klart allt, och så måste jag fixa iordning skutts bur imorgon.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback