Måndag.

Vaknade i morse klockan 05:30 av att min mobiltelefon lät, det var alarmet, Hade glömt att stänga av den.
Så jag fick pallra mig upp ur sängen, hämta telefonen, stänga av ljudet och lägga mig ner igen.
Ha-ha lät väldigt ansträngande. Höll på med tapeterna till 00:00 ungefär igår, sedan lade jag mig i sängen och kollade på Andra avenyn och pratade i telefonen med Amanda ( Motala )
Sedan runt 03:36 så somnade jag så sött så.
Måste även berätta att jag inte sov på Andreas rum inatt, Glömde helt bort det.. Sov i mitt jättesnygga rum istället.
Haha ironisk jag är idag, ser förjävligt ut nu, men det finns dock inte så mycket tapeter på väggarna kvar!
Jag fick beröm av mamma igår att jag var duktig!
Nu ska jag gå och steka ägg och bacon ( mina nyttiga veckor börjar igen nu) sedan ska jag fixa här inne.
Och till sist, spinning idag klockan 17:10

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback