lite frågor!

13 HAR DU:
Ett förhållande: nej tack gode gud!
En bästa vän: ja!!!
Haft ett seriöst förhållande: nej:)
Dejtat en av dina bästa kompisar: ha-ha nej 
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat:  yes, men aldrig mer! 
Haft ett one night stand: ja det var nog det!
Skrikit åt en lärare: nja
Kysst någon och sedan ångrat dig: mm
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: har nog hänt  
Några smycken som kostat över 1000 kr: ingen aning 
Snusat: en gång och aldrig mer
Rökt: japp

12 DAGENS:
Klädsel: tjockstrumpor, trosor & en tishaaa
Frisyr: åt alla håll och kanter
Låt: robin bengtsson - nån
Vill ha: jag vill att rummet ska bli klart!
Sjuka: inget:)
Drog: musik!
Saknad: ingen!:) 
Köp: inget
Godis: inget 
Attityd: glad=)
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: är det såhär jag ser ut? 

10 FÖRSTA:
Bästa kompis: REBECKA! min första och min sista, hon är bäst!
Bil: har inte åldern inne för en bil än:) 
Husdjur: rabbit
Semester: rumänien
Jobb: hora, nä skämt o sido, ingenting
Köpta skiva: minns inte
Piercing: öra
Konsert: takida 

10 SISTA:
Personen som sms:ade dig: olsson 
Personen som du kramade: liz
Personen som ringde dig: amanda westin
Personen som du ringde: rebecka
Alkoholdrycken: nykterist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (A)
Bilfärd: hem från ånge ifredags
Filmen du såg: vet inte 
Gången du grät: jadu... 
Måltiden: nyss en kaka

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej 
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: vet inte
Kalla dig själv lycklig: HAHAHAHAHA nej
Hellre ta bilden än vara med på den: kanske 
Kunna gråta över en kille: det har jag gjort för mycket
Kunna gråta över en tjej: jaa mina vänner eller nån släkting
Ljuga för någon: ja tyvärr, nån liten vit lögn sådär 
Kunna springa 50mil: haha jag och min kondition,

8 VAD:
Gör du just nu: detta test
Ska du göra imorgon: fixa rummet 
Säger du till dig själv när allt känns svårt: ja anna, ta livet av dig, nää men säger väl inte så mycket
Har du med dig in på bion: en fin person och något gott
Är det för färg på dina byxor:  har inga byxor på mig
Är det för väder hos dig just nu: svart väder
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: vet inte, personligheten kanske, men ska aldrig falla för någon mer så behöver inte oroa mig
Skulle du göra om du vann på lotto: åka utomlands med rebecka och festa som aldrig förr

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. tröja
2. bh
3. trosor 
4. strumpor
5. örhängen
6. nagelack
7. linser

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: händer väl ibland 
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 16
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja
Använder du huvtröjor: ibland
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: ja, piercing i läppen och näsan, tatuering nedanför axel med mitt personnummer!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön: båda 

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: har inte varit i bästa åldern än
Sova på sida, mage eller rygg: mage
Kramar eller kyssar: kyssar förut, men nu nöjer jag mig med kramar för de finns ingen jag vill kyssa:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback