Godkväll.

Har precis kommit hem från mormor, Sitter just nu och lyssna på Markus Krunegård - Jag är en vampyr.
Får lite känsla från Bergsåker, När jag var där och tittade på Winnerbäck. Men Krunegråd var förband! Då hade jag ingen aning om vem han var? Inte hur han såg ut iallafall.
påtal om ingenting, ja!
Tog mig en liten eftermiddags promenad med världens finaste hund förut. Han var ensam hemma, Sedan gick jag hem till mormor och lämnade han, diskade, försökte göra eld ( lyckas aldrig ) och kollade på tv!
Efter ungefär 2 timmar kom hon hem, fick 50 kronor för ingenting och vindruvor! Puss på mormor.
Så nu sitter jag här, Med tankar i huvudet, Om när jag ska kliva upp imorgon?
Hinner inte träffa G imorgon heller, Det är nog det sämsta med imorgon!
Men får ju iallafall spatsera runt på staden med min älskade broder och kanske hitta nå snyggt och kan paxa tills nästa gång då jag ska handla!  bloggar nog inte något mer förrän imorgon när jag kommit hem från sundsvall.
Så ha en bra kväll mina älskade läsare!
På återseende

Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback