En skön fettförbränning.

Nu har jag tränat, Ätit ägg och duschat, Samt pratat med isabell och blåst håret.
Skrev upp mig och rebecka på spinning, Så nu jävlar ska vi träna. Du kommer inte undan rebecka.
Sedan har jag planerat hela veckans träning för oss två!
Spinning, Step up, Core, Pump och bara vanlig styrketräning!:)
Mina veckor kommer förmodligen se ut sådär framöver, Pump är något nytt jag ska prova på.
Har även planerat vad jag ska spendera mina pengar på. Det blir såklart kläder, sedan ska jag in på ikea och kolla om jag hittar nå snyggt jag kan inreda mitt rum med, Ska ju tapetsera om. När pappa får lön.
Och så har jag tyvärr inte fått tag i några tågbiljetter än, Men får väl åka senare då!
Men nu har jag inte tid med detta längre.
Måste gå och fixa sängen, Plocka ur linserna & Kolla på Andra Avenyn.

Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Pump? va ä de :D

Lycka till med träningen iaf <3

Inte för du behöver träna, för du ä snygg som du är ^^,

2008-10-07 @ 13:47:35
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback