Sanningar

12 sanningar om mig sj 

1 Jag har blivit sårad av kärleken för många gånger.
2 Jag hatar mitt utseende.
3 Jag skulle kunna dö för min familj & mina närmaste vänner
4 Jag blir lycklig av pengar.
5  Jag är osäker hela tiden.
6 När jag slutar 9:an så ska jag flytta själv till en lägenhet, bort från Ånge kommun.
7 Shopping är endel av mitt liv.
8 Rebecka och Cecilia är mina närmaste vänner.
9 Jag är alltid deppig när jag är ensam.
10 Jag vill ha en pojkvän som blir en fin del av mitt liv.
11 Min dator är en stor del i mitt liv, He-he
12 Jag ÄLSKAR att blogga.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hihi, söt du är.. Du är min närmsta vän <333 Jag älskar dej gumman..

2008-11-16 @ 22:45:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback