Samma dag, ett annat ställe & en annan tid.

Sitter just nu på min säng med datorn i mitt knä på antes gamla rum.
Har fönstret öppet så jag känner en svag doft av en röklukt, Som just precis har brunnit ut..
Brunnit ut helt, Ur högtalarna kommer ljudet ifrån Håkan hellström.
"Vad jag bryr mig om è att se dig gråta, för jag har gråtit"
Så fina texter.
Mörket har kommit för dagen, Så nu väntas nattens kyla och en soluppgång om några timmar.
Har inte berättat något om mina tapeter och de jag köpte idag, Utan det ska vara en hemlighet för alla tills jag blivit klart helt, Till och med Rebecka har inte fått hört än på vad det blev för tapeter.
I morgon ska jag förmodligen få pencilin så jag blir fri denna halsfluss eller vad jag har fått.
Och så får vi se hur jag mår på tisdag, Har iallafall en tid på UDM klockan 09:50 så måste in till Ånge ändå.
Blir det kris på skjuts och så får min farmor ställa upp och köra hem mig.
Denna vecka väntas mitt nya rum, Skönt det ska bli, Men lite onödigt att vi började så sent, För jag kommer inte bo hemma så jätte länge till innan jag ska flytta ju..

Nu blir det Amy Mcdonald sedan Andra Avenyn.


På återseende.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Du få ta mkt bilder på ditt nya rum sen =D

2008-11-03 @ 13:34:17
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback