Lördag.

Suttit vid datorn ungefär hela dagen.
Kikat efter skor, kläder & kollat på massa klipp från idol.
Hittade skitfina kläder på Only.
Sugen på att beställa men det får vänta tills det rullar in lite pengar.

Jag sitter med min jädrans mensvärk som aldrig går över.
Och nu råkade jag klicka på ett av Johan Palm's klipp när han skrek, Och det minskade ju inte min värk kan jag säga.
Alice lika så, Hennes röst är också för skrikig.
Det är bara Kevin och Robin som platsar i mina öron.

Påtal om ingenting.
Jag måste försöka fixa ps på pappas dator, Eller han kanske redan har det?
Men iallafall, Jag måste lära mig att redigera bilder så de blir bra!
Som jag tycker.
Ingen blogg är bra utan snygga bilder.

Ha en fin lördagkväll.



På återseende.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Hejja Robin Hejja Robin ^^,

2008-12-01 @ 20:43:19
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback