Kvällens händelser.

Nu har jag packat upp alla knäckformar och lagt de på sin plats.
Väntar på att knäcken ska koka upp så jag kan hälla de i formarna.
Sedan så sa min svenskalärare i fredags att jag skulle lägga ut mina "fina" dikter på poeter.se
Så nu är jag medlem där, Har lagt ut mina 3 dikter där också.
Ni kan ju alltid gå in och kolla, jag heter "anajsn"
Det kommer mer dikter lite då och då, När jag har tid att skriva så att säga.
Hela veckan som kommer har jag fullt upp.

Måndag: Praktik - Sätta in hårförlängningen.
Tisdag: Praktik - Tid hos frissan - Diska hos broder.
Onsdag: Praktik - step-up
Torsdag: Praktik - Vila
Fredag: Praktik - Hem & Julpynta lite ljusstakar och så.

Där har ni min vecka, Kommer inte blogga så mycket tror jag eftersom jag ska förmodligen bo hos farmor hela veckan.
Nu ska jag ner och röra om knäcken och äta mandariner. he-he

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback