Jag stirrar på dina ögon, De var mina en dag för länge sedan.

Imorgon är jag ensam hemma hela dagen, Så ska sätta fart att röja upp, Städa och så.
Det är min sista lediga sjukdag imorgon, På torsdag ska jag på skolan.
Allting jag hade beställt var skitsnygg och kommer förmodligen passa fint på mitt rum.
I helgen är det räknat att det ska vara klart på rummet, Funderar på att inviga det med rebecka, En bra film och massa gott, Vi förtjänar faktiskt det, För vi har varit duktiga och varit på spinning en lång tid nu.
Fick reda på igår att det är fars-dag på söndag, Vad ska man hitta på då?
Det gamla vanliga, Trisslotter & en ros? Nää nu måste jag sätta min smarta hjärna i jobb.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback