Gamla inlägg, gamla känslor..

Låg nyss och läste massa inlägg jag skrivit. Massor om G.
Vad lycklig jag var, Går inte att beskriva.
Det var som att jag var kär eller något, Men lyckan bara spred sig omkring mig.
Han var den jag tänkte på hela tiden, Alla fina ord han sa till mig, Som fick mig att falla.
Nu tänker jag på honom ibland, Allt fint som hände den dagen.
Men han måste glömmas, Han är inte värd någon!
Att så fina människor, kan vara så otroligt idiotiska.
Verkligen världens finaste människa på alla sätt, Och så gör han så.

Aja, Nu vet ni hur jag kände/känner.


På återseende.


Kommentarer
Postat av: Cissy

Fyfaan att han kunde ljuga så jävulskt för dej /= Stryk ska han ha...

2008-11-12 @ 16:18:16
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback