Du var den luft jag andades.

Min fondvägg är påväg upp, Mormor & farmor har slitit, De ha snart satt upp den.
Det kommer verkligen bli skitsnygg! Iallafall vad de ser ut som nu.
Jag har även plockat i diskmaskinen, MÅLAT LISTORNA TILL RUMMET, Städat golvet i köket, Passat Schappo, Gjort ren köks & vardagsrums borden, Ställt in gräsklipparen i boden.. Osv..
Har varit ganska duktig idag ändå, Trots min onda hals & min halvgradiga feber, Men det är alltid positivt att vara sjuk så man kan göra lite nytta hemma man inte skulle hinna med annars..
Har även haft ett litet samtal med min bästa vän som är i Ljungaverk hos hennes pojkvän & är "sjuk"
Men hon är förmodligen hemma i lilla Alby nu igen..
Är just nu ensam hemma, Sitter och väntar på att min mor & far ska komma hem så jag kan få kika i paketet vi beställt till mitt rum om sakerna kommer passa in.

Nu ska det spelas Joakim Berg i hörlurarna.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback