Detta ska inhandlas!


                                          
 
                  







1. Jacka från stadium, Den håller ute kylan en kall decembernatt.
2. Skor från dinsko, något som absolut måste finnas på allas fötter.
3. Skjorta från hm, med ett svart skärp i midjan så har man en snygg outfit.
4. Cardigan från ginatricot, Det är bara ett måste i min garderob. (så broder även kan få behålla sin, he-he)
5. Skärp från hm, kärlek vid första ögonkastet
6. Örhängen från hm, jag älskar modellen
7. Kuvertväska från hm, den får bli min första
8-9. Sjalar från hm, Om ni inte visste det så älskar jag alla slags halsdukar/sjalar, De gör hela outfiten!

Kommentarer
Postat av: inget namn

är den från everest? isåfall är den jätteful i verkligheten, den glänser för mycket! ser typ ut som en galon jacka :S

2008-11-30 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback