Det spelar ingen roll, Nu är ändå allt försent.

Klockan är 00:35, jag ligger i sängen och känner hur sömnen börjar ta över mina ögon.
I rummet intill hör jag hur min bror snarkar, Ja han är bara 20? och snarkar.
Sådan fader, sådan son som man brukar säga, han har väl fått sin fars gener.
Har legat och kikat på Saltön, förut följde jag alltid den serien på tv:n men de slutade med de, men nu har de börjat igen.
Ganska bra serie ändå, lite mer i vuxen stuket.
Nu ska jag låta john blund få ge mig lite sand så jag somnar gott.

På återseende.
Godnatt Sverige.

När du hittat rätt faller allt på plats.


Kommentarer
Postat av: emma

sv: står inte det rätt klart i texten?:p

2008-11-05 @ 08:49:26
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback